Choozze lanceert met succes ’freemium’-bellen in Nederland

vr 20 oktober 2017 - 13:01
Choozz
Innovatie
Nieuws

Choozze vierde donderdagmiddag 28 augustus ’Mobile Happiness’ op grote hoogte tijdens haar launchparty op de studentenbeurs ’Intree’ in Amsterdam. Deze feestelijke middag was het startschot voor freemium bellen in Nederland. Een nieuw concept dat uit Amerika is overgewaaid en door Choozze in de Nederlandse markt is gezet.

Choozze is als nieuwe telecom-provider de eerste aanbieder van ’freemium’-bellen in Nederland. Met het Choozze Zero abonnement kunnen klanten nu gratis bellen, sms-en en internetten. Het ’freemium’-model is in Amerika een groot succes. Zo weet bijvoorbeeld ’FreedomPop’, aanbieder van mobiele diensten, veel consumenten aan zich te binden met een gratis abonnement.

De afgelopen weken heeft ook Choozze een flink aantal fans weten te bereiken. Dankzij de studententour door Nederland werd voorafgaand aan de lancering van vandaag al een vliegende start bewerkstelligd. Vanmiddag werd één van deze fans in het zonnetje gezet, waarmee de studententour tevens succesvol werd afgesloten.

Choozze biedt haar klanten twee verschillende abonnementen aan. Naast het Zero-abonnement, waarin 100 belminuten, 100 smsberichten en 100MB gratis zijn, kunnen consumenten ook kiezen voor Choozze Bright. Voor 35 Euro per maand kunnen consumenten daarmee onbeperkt bellen, sms-en en internetten in heel Europa. Een abonnement is af te sluiten via www.choozze.nu.

Choozze is een initiatief van de Enschedese telecomprovider SpeakUp. SpeakUp heeft als telecomprovider al meer dan tien jaar ervaring op de zakelijke markt. Met Choozze biedt de organisatie haar innovatieve diensten nu ook aan consumenten aan.