Het is een wereldprimeur. Reclamebureau Saatchi & Saatchi ontwikkelde in Polen voor een pijnstiller van Theraflu ‘s-werelds eerste poster die in staat is om griep te herkennen. De poster is te vinden in een Pools winkelcentrum.
Warmtescanner
Elke postervitrine is uitgerust met een warmtescanner. Deze leest via infraroodcamera jouw lichaamstemperatuur. Op basis daarvan geeft de poster een signaal af of er sprake van griep. De poster maakt ook een bodyscan en een ‘Thermo-scanner selfie’.
Nadat de selfie gemaakt is, kunnen mensen deze downloaden en/of delen via social media (#TherafluThemoscanner).
Bekijk de video van de reclamestunt
###theraflu###
Openingsmanifestatie 2021
Wilt u op 17 juni 2021 ook naar de ICT&health Openingsmanifestatie?
Entreekaarten zijn gratis maar op is écht op! Dus wacht niet en meld u snel aan.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.