
Dit artikel staat op icthealth.nl.
Link: https://icthealth.nl/online-magazine/editie-02-2023/ziekenhuis-rivierenland-helpt-patienten-met-digi-taal-servicepunt
Link: https://icthealth.nl/online-magazine/editie-02-2023/ziekenhuis-rivierenland-helpt-patienten-met-digi-taal-servicepunt
Ziekenhuis Rivierenland helpt patiënten met Digi-Taal Servicepunt

Tags
Gast auteur
Deel dit artikel
Wilt u belangrijke informatie delen met de redactie?
Tip hier de redactieVoor wie niet goed kan lezen en schrijven, de Nederlandse taal niet goed machtig is of digitaal minder vaardig, gaan ICT-ontwikkelingen veel te snel. Dat zegt Huub Sanders, een van de twintig vrijwilligers die werkzaam is bij het onlangs geopende Digi-Taal Servicepunt in Ziekenhuis Rivierland in Tiel. In de zorg wordt steeds meer gebruikgemaakt van digitale toepassingen. Ziekenhuis Rivierenland vindt het daarom belangrijk om patiënten die nog niet zo digitaal vaardig zijn, te helpen.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.