Programma

Editie 02 2023
Tip hier de redactie
Bekijk overzicht

Ziekenhuis Rivierenland helpt patiënten met Digi-Taal Servicepunt

Tags

Gast auteur

  • Annemarie Lamain

Deel dit artikel

Wilt u belangrijke informatie delen met de redactie?

Tip hier de redactie

Voor wie niet goed kan lezen en schrijven, de Nederlandse taal niet goed machtig is of digitaal minder vaardig, gaan ICT-ontwikkelingen veel te snel. Dat zegt Huub Sanders, een van de twintig vrijwilligers die werkzaam is bij het onlangs geopende Digi-Taal Servicepunt in Ziekenhuis Rivierland in Tiel. In de zorg wordt steeds meer gebruikgemaakt van digitale toepassingen. Ziekenhuis Rivierenland vindt het daarom belangrijk om patiënten die nog niet zo digitaal vaardig zijn, te helpen.

Geef een reactie

Moeten? We moeten helemaal niks! De zeven (D’s) vinkjes van digitale zorg

Inloggen vereist

Om het hele artikel te lezen heeft u een abonnement nodig

Abonnement

Lees alle magazines al vanaf
€10,- per maand

Word abonnee

Mis niks en ontvang de spannendste ontwikkelingen