Programma

Editie 03 2023
Tip hier de redactie
Bekijk overzicht

Van aanbod- naar vraaggestuurde zorg

Tags

Lid redactieraad ICT&health

Geert-Jan van Hal

Geert-Jan van Hal Meer van deze auteur

Deel dit artikel

Wilt u belangrijke informatie delen met de redactie?

Tip hier de redactie

De klant is koning, hoor je nog vaak. Al is hij/zij dat al lang niet meer in het digitale tijdperk. Hoe verhoudt dit gezegde zich tot de situatie in de zorg? Is de client en/of patiënt regievoerder over het eigen zorg(pad)? En in hoeverre houdt de zorg rekening met de wensen van de patiënt? Wat kunnen we leren van de patiënt? Dankzij vraaggestuurde zorg ligt het laatste woord allang niet meer alleen bij de zorgverlener. Als cliënt denk je namelijk steeds vaker mee over de steun of begeleiding die je nodig hebt zowel in de spreek kamer als je online in je eigen huiskamer.

Geef een reactie

Zeven stappen om Robotic Process Automation toe te passen Snel en makkelijk data verzamelen uit patiëntendossiers

Inloggen vereist

Om het hele artikel te lezen heeft u een abonnement nodig

Abonnement

Lees alle magazines al vanaf
€10,- per maand

Word abonnee

Mis niks en ontvang de spannendste ontwikkelingen