Programma

Editie 04 2022
Tip hier de redactie
Bekijk overzicht

GGZ-aanbieder Eleos: ‘Digitale voordeur helpt om wachttijd beter te benutten’

Tags

Gast auteur

  • Martijn Kregting

Innovation Partner

Deel dit artikel

Wilt u belangrijke informatie delen met de redactie?

Tip hier de redactie

GGZ-aanbieder Eleos zet e-health toepassingen al langer in om cliënten te ondersteunen. Een goed voorbeeld is het gebruik van beeldbellen voor de behandeling van cliënten thuis. Waarom e-health dan niet ook inzetten voor de aanpak van de wachtlijstproblematiek? Als inkorten van de wachttijd nog geen optie is wegens een onbalans tussen veel vraag en beperkt aanbod, dan kan die tijd wel efficiënter gebruikt worden. Reden om het al langer gebruikte platform van Minddistrict in te zetten als een uniforme digitale voordeur. Na enkele pilots is onlangs de echte kick-off geweest. De eerste resultaten lijken veelbelovend.

Geef een antwoord

‘Interoperabiliteit moet tussen de oren in de bestuurskamer’ Vinood Mangroelal , Carolien Nijhuis, KPN: ‘Aan de basis van passende zorg ligt de juiste verbinding’

Inloggen vereist

Om het hele artikel te lezen heeft u een abonnement nodig

Abonnement

Lees alle magazines al vanaf
€10,- per maand

Word abonnee

Mis niks en ontvang de spannendste ontwikkelingen