Hoe u uw All-IP klant tevreden kunt houden

zo 26 juni 2016 - 12:03
Nieuws

"All-IP" betekent telecomdiensten die normaliter op hun specifieke netwerken draaien en geleverd worden over een omgezet IP-netwerk. Dit geldt vooral voor telefonieklanten en het bijbehorende PSTN netwerk.

Naast de netwerkconsolidatie en de kostenbesparing, zijn het de eindeloze mogelijkheden voor
diensten met toegevoegde waarde en service integratie die IP-telefonie zo sterk maken.
Of u nu een dienstverlener bent die een VoIP-netwerk voor duizenden abonnees verwerkt of een
system integrator die zorgt voor uw zakelijke klanten, u bent bezig met deze All-IP-technologie
transformatie.

U wilt uw klant de meest efficiënte en goedkoopst mogelijke telecommunicatie oplossing bieden. U
wilt ook diensten met toegevoegde waarde bieden die u onderscheiden van uw concurrenten.
Samengevat, het leveren van efficiënte, veilige, kwalitatief hoogwaardige en add-on diensten...
U speelt misschien met de gedachte om het "goedkope" deel te heroverwegen. Of u kunt proberen
om uw infrastructuurkosten te verlagen door het aanvaarden van een hoger pakketverlies of langere
vertragingen, wat betekent dat dit ten koste gaat van de geluidskwaliteit...

Een formule voor een ramp!

Een end-to-end netwerkvertraging van 150 milliseconden kan de kwaliteit van uw VoIP-dienst
degraderen van aantrekkelijk naar "dank u, maar NEE - bedankt!”. Als u uw klanten tevreden wilt houden, is het bezuinigen op de kwaliteit van het netwerk het verkeerde antwoord voor het verlagen van uw kosten. Hoe zit het met bezuinigen op de beveiliging van de spraak data? U kunt er van uitgaan dat een zakelijke klant een firewall in hun netwerk heeft geïnstalleerd. Waarom waardevol kapitaal investeren in extra veiligheidsmaatregelen?

SIP hacking (of spoofing) treedt meestal op bij de klant, die buiten uw verantwoordelijkheid ligt.
Toch biedt de beveiligingsuitdaging een kans voor u en uw dienst om zich te onderscheiden van de
concurrentie. Het leveren van een veilige, fraudebestendige dienst zal ook het behoud van uw
reputatie garanderen door het vermijden van duizenden euro’s aan frauduleuze oproepen op
telefoonrekeningen van uw klanten.

We weten allemaal dat één van de sleutels tot een bloeiend bedrijf het behouden van een vaste
klantenkring is. Dus wie wil tijd en geld besteden aan het repareren van beschadigde klantrelaties?

De kleine SmartNode Enterprise Session Border Controller (eSBC) producten van Patton voorzien in
een back-to-back-user-agent die een deep packet inspectie uitvoert. Deze functie helpt uw zakelijke
abonnees te beschermen tegen veiligheidsbedreigingen door het actief volgen en verwerken van de
SIP-signalering en VoIP-media paden. SmartNode eSBC biedt ook een duidelijke afbakening van
netwerkpunten bij de klant.

De beveiligde netwerkscheiding zorgt voor kwaliteit, service en beschermt zowel de dienstverlener WAN als de abonnee LAN tegen ongewenste externe inbraak. En wat gebeurt er als uw abonnees WAN verbinding er uit ligt? Met een Patton eSBC op zijn plaats ... niets. SmartNode eSBC's bieden een PSTN -interface die een fallback ondersteuning biedt voor zowel spraak- en data als legacy-tot-IP migratie. Geselecteerde modellen bieden ook een USBmodempoort die een 3G of 4G verbinding kan ondersteunen.

Simpel gezegd, SmartNode eSBC's van Patton tackelen veel van die uitdagingen die betrokken zijn bij
het leveren van All - IP-diensten lokaal bij de klant, tegen een betaalbare prijs. Waarom uw klanten
niet tevreden maken door het transformeren van hun ervaring van OK tot uitstekend? Of u nu SIP - tot- SIP trunking wilt leveren, hosted IP Centrex of legacy PBX - tot- IP-diensten, Patton
Connects!

Voor een gedetailleerd overzicht van de belangrijkste uitdagingen die een Patton eSBC kan
aanpakken voor providers en abonnees van IP - gebaseerde zakelijke communicatie, ontvang de
gratis whitepaper :Who Needs an eSBC?


###Patton###